•شرکت ها برای تدوین خط مشی ها به شناخت رفتار مصرف کننده نیاز دارند. •فعالیت هایی که مردم موقع به دست آوردن،مصرف و دور ریختن کالا ها و خدمات انجام می دهند. •والتون- فقط یک رییس وجود دارد و آن مشتری است.ما نماینده او هستیم تا برایش ارزش آفرینی کنیم. •در تعریف بازاریابی رفتار مصرف کننده نهفته است. •تنوع نیازها و خواسته ها با توجه به هرم مازلو. •رفتار مصرف کننده یک فرایند مداوم است. دیدگا .
بهترین سایت کننده ,مصرف ,رفتار ,مصرف کننده ,رفتار مصرف ,پاورپوینت رفتار ,دانلود پاورپوینت ,دانلود پاورپوینت رفتار منبع
درباره این سایت